Handig om te weten

Overzicht meest gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Aankomst en Vertrek

Hoe laat is de receptie geopend?

De receptie is in het laagseizoen van 08:00 tot 17:00 uur geopend en in het hoogseizoen van 08:00 tot 20:00 uur. 
Mocht de receptie gesloten zijn kunt u zich aanmelden in het restaurant. Wij zullen zorgen dat uw spullen hier voor je klaar liggen.

Tot hoe laat kan ik arriveren?

De receptie is in het hoogseizoen geopend tot 20:00 uur en in het laagseizoen tot 17:00 uur. Wanneer u later arriveert kunt u tot 22:00 uur inchecken in het restaurant.

Is het ook mogelijk om later uit te checken?

Wanneer de beschikbaarheid dit toe laat is dit mogelijk! De kosten voor een late check-out zijn €25,-.
U mag dan tot 17:00 gebruik maken van uw accommodatie of kampeerplaats. U kunt hiervoor informeren bij onze receptiemedewerksters.

Algemeen

Is er een wasmachine en droger op de camping?

De camping beschikt over meerdere wasmachines en drogers. U kunt hiervoor een muntje halen bij de receptie. De kosten van een wasmachine muntje is €6,00 en voor de droger €2,50.

Laten jullie groepen toe?

Strandpark De Zeeuwse Kust is een familie park. Hierdoor zijn er geen groepen op ons park toegestaan.

Heeft de camping ook fiets- en wandelroutes?

Ja, deze zijn verkrijgbaar bij de receptie.

Tot hoelaat is de slagboom geopend?

De slagboom is geopend van 07:00 uur tot 23:00 uur. Het grote hek voor aan het park kunt u te allen tijde verlaten, hiervoor moet je heel dicht tegen het hek aanrijden, deze zal dan automatisch openen. Mocht je het park op willen kan je d.m.v. je kenteken door het grote hek. Je kan daarna je auto op de grote parkeerplaats zetten en te voet verder naar je accommodatie.

Kan ik mijn vrienden / familie een bezoekje brengen op Strandpark De Zeeuwse Kust?

Indien u vrienden en/of familie een bezoek wilt brengen op Strandpark De Zeeuwse Kust, is dat geen enkel probleem. U kunt uw auto parkeren op de grote parkeerplaats bij het begin van ons park. Indien u gebruik wilt maken van het zwembad en spraypark, kunt u voor €7,50 per persoon een ticket kopen bij de receptie.

Kunnen we op de aankomst- en vertrekdag de gehele dag gebruik maken van de faciliteiten zoals o.a. het zwembad?

Je kunt de gehele aankomstdag en vertrekdag gebruik maken van de faciliteiten. Je zwembadkaartje is de hele dag geldig.

Zijn honden toegestaan op het park/in het restaurant?

Honden zijn overal op ons park toegestaan, behalve in de supermarkt. Op de campingplaatsen, in enkele chalets en in de hotelkamers op de begane grond is je hond ook van harte welkom. Wij laten maximaal twee honden per accommodatie toe. De kosten van een huisdier bedragen €9,- per nacht.

Tot wanneer kunnen we kosteloos annuleren?

Binnen 24 uur na de boeking kan je kosteloos annuleren, hierna zijn er kosten aan verbonden. De kosten zijn afhankelijk vanaf wanneer er geannuleerd wordt.

Alle vragen bekijken
Inklappen

Reserveren

Kan ik ook telefonisch een boeking maken?

Er zijn verschillende mogelijkheden om te boeken. Je kan bij ons online boeken, telefonisch of per e-mail.

Vanaf welke leeftijd is mijn kind volgens de site een baby en vanaf wanneer een kind?

Een baby valt in de leeftijd van 0 t/m 2 jaar, vanaf 3 jaar valt het onder een kind.

Faciliteiten

Wanneer is het Italiaanse restaurant (La Costa) geopend?

Het restaurant La Costa heeft wisselende openingsdagen afhankelijk van het seizoen. Op onze website vind je de huidige openingstijden. Klik hier

Kunnen wij op het park fietsen huren?

Het is mogelijk om fietsen te huren. Een fiets kost €9,- per dag en een kinderfiets €5,- per dag. Per fiets komt er € 25,- borg bij.

Wanneer is het zwembad geopend?

Het zwembad is het gehele jaar geopend. Iedere dag vanaf 08:00 tot 20:00 uur is het zwembad geopend. Het speelschip en spraypark gaan vanaf 09:00 uur open. Omdat het spraypark buiten is, zal het spraypark gesloten zijn met slecht weer.

Zijn er kluisjes in het zwembad?

Er zijn kluisjes in het zwembad aanwezig. Hier gaat €1,- in, deze krijgt u na afloop weer terug.

Als we in een van de restaurants willen eten, moeten we dan reserveren?

Wij raden je aan een tafel te reserveren, zo voorkom je een eventuele teleurstelling.
U kunt het restaurant bereiken via het volgende telefoonnummer: 0111 46 38 50

Is er een animatieteam aanwezig?

Tijdens feestdagen en vakantieperiode is er een animatieteam aanwezig. Klik hier voor de exacte data.

Kan ik een feest organiseren in Restaurant DOK of La Costa?

Ja, beide restaurants bieden verschillende mogelijkheden voor familiefeesten, reünies, verjaardagen of gezellige diners... Voor iedere gelegenheid kun je bij ons terecht. Wij zijn ook een officiële trouwlocatie waarbij je elkaar het ja-woord kan geven op één van onze prachtige dakterrassen met uitzicht op de duinen. Voor meer informatie over de mogelijkheden kun je contact met ons opnemen via tel nr. 0111-46 38 50

Is er een supermarkt op het park?

In het hoofgebouw zit een Mini Markt. Deze is in het laagseizoen geopend van 8:00 – 17:00 uur en in het hoogseizoen van 8:00 – 20:00 uur.

Hebben jullie een wellness op het park?

Er is een wellness aanwezig, waar je tijdens je vakantie heerlijk tot rust kan komen. De ingang van de wellness is in de kleedruimte bij het zwembad. Onze wellness bestaat uit twee sauna’s, een infraroodcabine met lichttherapie en een whirlpool. Voor €10,00 heeft u al een dagkaartje en kunt u gebruik maken van alle faciliteiten. De opwarmtijd van de sauna’s bedraagt een uur, hierdoor vragen wij u deze van te voren te reserveren.
Vergeet niet uw badkleding mee te nemen, dit is verplicht!

Alle vragen bekijken
Inklappen

Betaling en facturen

Hoe betaal ik mijn vakantie?

Na het reserveren ontvangt u van ons een reserveringsbevestiging. Hierop staan teven de betalingstermijnen vermeld. U kunt uw boeking betalen d.m.v. in te loggen op de mijn omgeving of door een bankoverschrijving te doen.

Accommodaties

Is het mogelijk om roomservice te bestellen vanaf de hotelkamer?

Je kan roomservice bestellen als je in het hotel verblijft. Je vindt deze kaart in je hotelmap of in het restaurant.

We hebben helaas geen resultaten gevonden

Onze medewerkers helpen je graag verder! Bel ons gerust met je vraag, chat met ons of stuur ons een email.